Obserwatorzy

niedziela, 27 lutego 2011

Granny squares i prezent

Zamarzyła mi się narzuta z kwadracików dzierganych na szydełku, znanych pod nazwą "granny squares". Na szydełku nigdy nic imponującego nie udało mi się zrobić więc narzuta, na początek, to wyzwanie ogromne ale te kwadraciki robi się łatwo i szybko, może się uda ... ;)



Zielony - groszkowy pasuje do pokoju mojego syna, który zaglądając mi przez ramię kiedy szydełkuję, dopytuje kiedy jego narzuta będzie skończona. Cóż ... musi się uzbroić w cierpliwość, duuużo cierpliwości :D


Szydełkowanie strasznie wciąga, ale spokojnie można jednocześnie podglądać film, świetnie też sprawdza się w kolejce do lekarza ale ostrzegam, kiedy wyciągnęłam robótkę w poczekalni, spotkało się to z ogólnym zainteresowaniem ;) chyba jednak szydełkowanie wygląda dzisiaj dość ekscentrycznie ;)


Pochwalę się prześliczną rzeczą. Niestety nie wyszła spod moich rąk bo póki co, haft krzyżykowy to ja tylko podziwiam ;) Dostałam to w prezencie od mojej mamy.






eclair

5 komentarzy:

  1. Ty się zachwycasz haftami, a ja szydełkiem i drutami. Za nic nie mogę się nauczyć. Na drutach to jeszcze jeden pierwszy rządek zrobię, ale szydełko to porażka :) Czekam na gotową narzutę. A hafcik ładny i fajnie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły pomysł z tą tablicą... Jak bieliłaś to drewienko??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Rozcieńczyłam po prostu farbę akrylową do drewna i metalu wodą i tym pomalowałam, malowałam dwukrotnie bo po pierwszym malowaniu widać było pociągnięcia pędzla. Po wyschnięciu przetarłam papierem ciernym całą powierzchnię, żeby drewno trochę "wyszło" spod farby a rowki pomalowałam już nierozcieńczoną szarą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tablica wyszła bardzo ładnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 year-old VP Accounting Minni Vowell, hailing from Guelph enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Sewing. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. oficjalne oswiadczenie

    OdpowiedzUsuń