Obserwatorzy

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Kilka "dekupków"

Przepis na słoiczek na zioła. Mięsko ze słoiczka należy wyjeść, najlepiej z chlebem o chrupiącej skórce, z kiszonym ogórkiem i popić dobrym piwem ... następnie słoiczek umyć, pomalować podkładem, farbą i przykleić za pomocą kleju do decoupage motywy ziół wydarte z serwetek, polakierować i jest.



Puszkę po płatkach śniadaniowych udekorowałam wzorując się na ślicznych pasiakach prezentowanych na   blogu Aiwenore  




Przed potraktowaniem wyglądała tak:
eclair

6 komentarzy:

  1. świetne! aż mnie naszła ochota na decou!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo ładne, ale puszka mnie zachywciła. Jak znajdę odpowiednią puszkę to może i ja zrobię takie cudo? A takie precyzyjne nożyki czasem się przydają, nie tylko do decou :) Za taką cenę warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za komentarze, strasznie się cieszę,że się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łąkowe wiaderko z mojej ulubionej serwetki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)) Serwetka śliczna ale jakże niewdzięczna przy pracy, jest strasznie cieniutka i łatwo rozmięka, nie mam niestety kleju specjalnie do serwetek i trochę się z nią męczyłam przy naklejaniu.

    OdpowiedzUsuń