Obserwatorzy

czwartek, 1 marca 2012

Mam napisy na kuchennych ławach :)

Pan kurier dostarczył mi Transfer Glaze, w końcu mogłam zrobić napisy na odnowionych ławach, które ostatnio pokazywałam. Spodobała mi się zabawa z tym medium, obawiam się, że nawet za bardzo ;) wkrótce "zapiszę" i "zagrafikuję" cały dom :D Grafika pochodzi z tej strony *The Graphics Fairy*




Pokażę moje próby przenoszenia laserowych wydruków za pomocą nitro na malowane drewno. W sumie, da się, mają nawet swój urok takie niedoskonałe, jakby zniszczone. Miejsca gdzie rozpuszczalnik zareagował na farbę i jej powierzchnia zrobiła się taka jakby porowata, lekko przetarłam drobnym papierem sciernym i z pewnej odległości te "usterki" są niewidoczne.




Talerz ozdobiony techniką decoupage:




Polubiłam szydełkowanie i kupiłam włóczkę na kolejną pracę :D Co to bedzie, póki co, pozostawię w tajemnicy ;)


Buziaki :*

eclair

7 komentarzy:

  1. Odnowione ławeczki robią wrażenie:)Strasznie mi się podoba ta technika nanoszenia grafiki na przedmioty,ale zupełnie nie wiem jak do tego się zabrać:/Pozdrawiam serdecznie-napewno będę tu zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ławeczka z nadrukiem wygląda pięknie i talerze fajne :) Twórz ,a ja będę z wielką chęcią oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. talerz decoupage wyszedł Ci świetnie! Mam małe pytanie, bo skończył mi się lakier i zastanawiam się właśnie nad fluggerem. Którego Ty używasz? Bo jest taki z niebieską naklejką natural wood i z brązową z meblami na rysunku i nie wiem czym one się różnią?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedź, a ta 50 wyraźnie się błyszczy? Bo ja lubię efekt błysku, ale 70 podobno jest dość trudna w obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, właśnie. Jak dotąd najwyraźniej wychodzą mi te robione na modge podge, jak się je dobrze zroluje, to nie widać konturów kleju, zwłaszcza, ze jest przecież przezroczysty:)) Nie ma to jak wspólne doświadczenia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisy super, ale mam pytanie odnośnie ławy. Gdzie kupiłaś tą drewnianą ławę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy >> ława została kupiona chyba z 15 lat temu. Była pomalowana bezbarwnym lakierem, który zniszczył się ale po usunięciu go i pomalowaniu farbą wygląda jak nowa, jednak co drewno to drewno :) Zakup na dłuuugie lata :)

    OdpowiedzUsuń